selamat datang kt blog bruk ni hehe..

Hit saie

web counter

hui hui ! :D okeh, semalam aku online FB den ade sorang member aku, post kat status wall dye 'single or couple lagi best?'. hahh, sape yg tau tuu, dok diamdiam je biar aku yg cite. haha. oke, korang rase single ke couple lagi best? hmm, i think dua dua mmg best tapi kadang kadang takbest jugak. bile ade couple, mesti la kadang kadang kite akan gadoh dgn dye kan? takpun mesti ade je orang yg cemburu =3= kan kan kan? haa, I taktipu tau. muke suci ny takmain la tipu tipu weh :D *perasan. oke, bile single pulak, best sebab takde masalah nak dipikirkan. tapi, kadangkadang mesti ade rase bosan, kan? hmm, aku pun taktau la mane best, rasenye same je kot dua dua tuu. pape pun, yg ade couple, jage couple anda baek baek (: dan, jgn lupe study yaw. yg single pulak, jgn bosan bosan, family anda still ade rite? bergaul la dgn family. skali skale pegi la begurau senda dgn adekberadek. lagi best, maen tarektarek rambut ke, tgk tv same same ke, takpun pegi tlg korekkan telinge dorang, mane la tau da sebulan takkorek telinge, entah entah da bersawang telinge dorang tuu, kan? HAH HAH HAH. oke la, sebelom aku merepek mengutok mencaci ke hape kan, baek aku stop. ingat tau pesanan I tu tau. *err pesanan? ade ke? haha. entah, aku pun taktau :D dah dah. okee dokee dear. dAaa (:

Leave a Reply